środa, 5 czerwca 2013

coś od Lyonne

Też postanowiłam coś napisać ;) Do bloga dołączyło parę ciekawych osób z pasjami , które także witam i życzę wytrwałości w pisaniu ;).
to moze zaprezenuje wam bardzo ciekawą książkę, a mianowicie ''Niezgodną'' autorstwaoniki Roth ;)




Opis ;
Akcja rozgrywa się w Chicago, gdzie społeczność jest podzielona na 5 odłamów. są to ; Prawość(szczerość),  Altruizm (bezinteresowność), Nieustraszoność (odwagę), Serdeczność (spokój, pokojowe nastawienie) i Erudycja (inteligencję). Każdego roku w wyznaczony do tego dzień szesnastolatkowie muszą wybrać odłam , któremu poświęcą resztę swojego życia. Beatrice - główna bohaterka wybiera między rodziną a sobą - a może wybrać tylko jedno. Jej wybór zadziwia ją samą i innych. Gdy już jest w swoim odłamie zaczyna od nowa , mianując się Tris. Rozpoczyna życie w nowym środowisku. I skrywa pewien sekret.


Poleca ;D Ciekawa akcja , fajni bohaterowie , ciekawie przedstawiony świat ;).

5 komentarzy:

  1. Przeczytanie tej książki chodziło mi po głowie już od jakiegoś czasu, ale bałam się, że jest zbyt podobna do Igrzysk Śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie również prowadziło w stronę Igrzysk Śmierci. Coś w tym musi być?

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, wiem bo ta książka jest porównywana do Igrzysk

    OdpowiedzUsuń
  4. <<>>
    Jeśli czytałaś to opowiadanie: http://our-laugh.blogspot.com/ to jesteś potrzebna do pilnego wzięcia udziału w ankiecie:) Mam nadzieje, że to zrobisz, bo do 3 lipca chciałabym znać odpowiedzi na to, czy dalej kontynuować pisanie tego opowiadania! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buntowniczka, zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń