poniedziałek, 17 lutego 2014

Grouble publikuje posta?

Rozumiem ludzi, którzy mają wysoką samoocenę. Skoro żyje im się w ten sposób lepiej, to czemu nie? Tylko że nie wolno mówić sobie: jestem kimś, dużo osiągnąłem, mogę sobie na więcej pozwolić. Dlaczego? Bo to powstrzymuje od samorozwoju i często prowadzi do wywyższania się nad innych.

To jest właśnie jedna z rzeczy, których sama się obawiam- samouwielbienie. Mam ogromną nadzieję, ze jeżeli kiedyś sama zacznę się uważać za nie wiadomo kogo, ktoś z mojego otoczenia porządnie uderzy mnie w twarz i to powie.

Kiedyś zrozumiałam, ze tak naprawdę żaden człowiek nie jest oryginalny, a większość się za takich uważa. Od tamtej pory wszystko staram się przyjmować ze spokojem i świadomością- nie jestem jedyna, ktoś przede mną znalazł się w tej samej sytuacji.

Jesteśmy zależni od ewolucji, a ta wymusza na nas pewne schematy myślenia i postępowania.
Matka natura wciąż nam może rozkazywać.

~ Grouble

Zdaję sobie sprawę, że już od dłuższego czasu nie udzielam się na forum, ale naszła mnie chęć na pisanie i uznałam, że w sumie mogłabym opublikować posta tutaj. Czy ktoś jeszcze czyta tego bloga w ogóle? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz